2003-06-20

焼肉@鴨川河川敷

Barbeque Party At Kamogawa Riverside
焼肉@鴨川河川敷

We didn't imagine this would attract more than 70 students!
私たちが想像した以上の、70人以上の学生が参加してくれました。

Participants who came at the first stage prepared the meal. As time goes by, there were more and more participants! Every students enjoyed eating, talking, and .... This party lasted for as long as 5 hours!! We hope this party helped you meet a lot of friends. 参加者のうち、初めの方に来た人達が、食事の準備をしました。 時間が経つごとに、どんどん参加者が増えました。 みんな、食べたり、話をしたりして、とても楽しんでいました。 何と、このパーティーは、5時間もの間、続きました!! このパーティーで、皆さんが、沢山の人と出会えたことと思います。

This is a table for vegetarians.
Meat not accepted.
But why vegetarians at a barbeque party?

こちらは、菜食主義者専用の席です。
肉は禁止です。
しかし、何で、菜食主義者が、焼肉パーティーに参加しているの?

I had dealt with more than 90 participants' e-mail.
I'm really exhausted!
Phew....

僕は、今回90人以上の参加者からのメールに対応しました。
本当に疲れました。
ふー・・・

No comments: